Wie weet er van Echt tm Reuver (ook de kleinere dorpen) kleine kapelletjes?

Geen kerkjes dus maar n kleine kapel waar je bv n kaarsje kunt opsteken. K ben limburgse en dus goed bekend,maar n btje uitleg waar t is zou wel handig zyn. Thanx,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Religie

Het beste antwoord

In Reuver staat in het bos bij Rockenstijn (als je t bergje omlaag gaat en daar links inslaat) een klein, mooi capelletje waar je een kaarsje kunt opsteken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ten points go to steuber :) thanx kga zeker n keer kijken

Andere antwoorden (1)

Dat zijn er bijna te veel om op te noemen. ;-)

Hier een schitterende link, waar je alles kunt vinden. Met een kaartje erbij, met de plaatsen tussen Echt en Reuver, kun je heel simpel zoeken, en krijg je een prima overzicht. Er staat steeds keurig aangegeven, of het een kruis of een kapel betreft. Als je op een van de zoekresultaten klikt, zie je de precieze locatie, en ook heel veel detail-foto's.

http://www.kruisenenkapellenlimburg.nl/index.php?p=zoek

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas werkt de link niet op m'n mobiel,toch thanx +1