Is er eenduidig leven na de dood volgens de bijbel?

Ergens in het boek Koningen zegt koning David (denk ik) dat er geen leven na de dood is. Weet iemand waar dat precies staat.

Weet jij het antwoord?

/2500

het vlees sterft omdat t niet onsterfelijk is maar je ziel jou ik je bewust zijn gaat verder, het was voor dat jezus aan het Kruis stierf een fase en die weg is nu open als je gelooft In jezus ga je naar het paradijs en wacht daar tot de 1e opstanding openb20:6Gelukkig en heilig zijn zij die deelhebben aan de eerste opstanding. De tweede dood heeft geen macht over hen. Zij zullen priester van God en van de messias en de mensen die niet geloven in Jezus wordt het minder leuk openb 20:12 Ik zag de doden, jong en oud, voor de troon staan. Er werden boeken geopend. Toen werd er nog een geopend: het boek van het leven. De doden werden op grond van wat in de boeken stond geoordeeld naar hun daden. [13] De zee stond de doden die ze in zich had af, en ook de dood en het dodenrijk stonden hun doden af. En iedereen werd geoordeeld naar zijn daden. [14] Toen werden de dood en het dodenrijk in de vuurpoel gegooid. Dit is de tweede dood: de vuurpoel. [15] Wie niet in het boek van het leven bleek te staan werd in de vuurpoel gegooid.