Tekenen van jaloezie herkennen
Hoe kan je jaloerse mensen identificeren? Is er een manier om erachter te komen welke mensen jaloerse mensen zijn? Ja, er is een manier, hier is hoe je de tekenen van jaloezie kan herkennen:

•1) Kritiek gaat gepaard met negatieve energie: je beste vriend kan je kritiek geven omdat hij bezorgd over je is, maar in sommige gevallen komt deze kritiek gepaard met negatieve energie op een zodanige wijze dat het de aanwezigheid van jaloezie toont. Een echte vriend zal gewoonlijk kritiek geven in je privéleven terwijl een jaloerse persoon het zal doen in het openbaar. Ik weet zeker dat velen een vriend hadden die wel eens kritiek op je Facebook poste wat voor iedereen te lezen was! Waarschijnlijk waren die personen jaloers op degenen waarop ze kritiek uitten.

•2) Mensen die achter je rug om praten: Roddelen is een van de meest krachtige tekenen van jaloezie. De persoon die altijd jaloers op je is wilt je in het bijzijn van anderen voor schut zetten. Om vele redenen zou hij dit niet doen terwijl je er zelf bij bent met als resultaat dat hij het achter je rug om ​zou doen in je afwezigheid.

•3) Iemand ongelukkig proberen te maken: Er is een verschil tussen kritiek op iemand geven en hem ongelukkig maken. Een jaloerse persoon zal altijd proberen om je te devalueren om goed over zichzelf te kunnen denken en als gevolg daarvan maakt hij of zij je de hele tijd ongelukkig

•4) Iemand die doelbewust niet wil feliciteren: Dit is ook een van de meest krachtige tekenen dat laat zien dat iemand jaloers is. Een jaloerse persoon zal het erg moeilijk om je te feliciteren met je succes. Hij zal zich zelfs ongelukkig worden als hij vindt dat je gelukkig of succesvol bent. Wil je uitvinden wie je echte vrienden zijn? kondig goed nieuws aan bij de persoon die je wilt testen en bekijk zijn reactie.