Wie weet een goede plek tussen Zoetermeer en Amstelveen waar je overdag ongestoord terecht kunt om met elkaar te vrijen (niet buiten)?

Mn vriend en ik hebben allebei medebewoners om rekening mee te houden, dus thuis is geen optie. Hij zit veel op de weg, dus we spreken nu op parkeerplaatsen af, maar willen graag comfortabeler dan in n auto. Van tevoren iets boeken is ook vaak lastig, omdat zn werk flexibel is en we dus vaak pas echt lastminute weten waar en hoe laat we afspreken...

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Relaties
2.5K
Antoni
6 jaar geleden
Hotels zijn vrijwel nooit volledig volgeboekt, dus daar kan je altijd à la minute terecht voor een kamer.

Antwoorden (1)

Een hotel is vrijwel nooit volledig volgeboekt, dus daar kan je altijd à la minute terecht voor een kamer.

Het is ondoenlijk (alle) hotels tussen Zoetermeer en Amstelveen te noemen, dus dat doe ik niet. Het is ook afhankelijk van jullie budget welk hotel geschikt is voor een oplossing van de vraag.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Er zijn niet veel hotels waar je voor een uurtje of 2 een kamer kan huren!
Ik zou een tentje kopen dat zichzelf opzet en een zelfopblazend luchtbed...
Bos inlopen, vlak plekje... tentje op de grond, luchtbed erin.. en spelen!
Antoni
5 jaar geleden
Dat is wildkamperen en dat is vrijwel overal in Nederland verboden. Je kan een hotelkamer voor een nacht reserveren en er dan in de praktijk maar twee uur gebruik van maken, als je er niet meer uren gebruik van wil maken.