Ik ben verliefd op mijn 3 jaar oudere neef (20jaar), wat moet ik met deze gevoelens en hoe kan ik smooth peilen wat hij voor mij voelt?

Ik ben al bijna 2 jaar verliefd op mij neef, heb ook 3x met hem bij onze oma gelogeerd, maar weet niet of hij hetzelfde voor mij voelt. Soms heb ik die indruk omdat hij dan een soort signalen afgeeft, maar het kan ook dat hij mij gewoon als heel leuk nichtje ziet. Ik durf het niet direct te zeggen omdat ik onze band niet wil verpesten, maar elke keer als ik met hem samen ben of met hem logeer wordt ik opgewonden en wil ik gewoon dat ik een relatie met hem heb oid om hem te zoenen etc. Heb ook al gedroomd dat ik seks met hem had en zoek vaak contact met hem en wil ook altijd bij hem zijn of weten of hij een meid op het oog heeft of niet.
Ik weet dat er veel gezeik is over incest, maar ik wil graag tips over hoe ik het hem smooth kan vertellen of smooth bij hem kan peilen wat hij van incest vind en hoe hij over mij denkt.

Weet jij het antwoord?

/2500

Opzich is zo iets niet gek, maar je moet je verliefdheid in dit geval echt zien als een hele goede vriendschap. Je gevoelens zijn niet raar, het is familie, je hebt heel veel dezelfde genen, niet raar dan toch dat je een hele goede band met elkaar hebt. Eén van je ouders is de broer/zus van zijn ouders. Jullie hebben ongeveer dezelfde leeftijd... Dus nogmaals, jullie hebben zoveel gemeen, dan is het niet raar dat het klikt. Mochten die gevoelens echt wederzijds zijn en meer zijn dan een hele goede relatie tussen neef en nicht is het bij wet niet verboden om met elkaar te trouwen. Ik weet je religieuze achtergrond niet maar ik weet dat het door de katholieke kerk niet geaccepteerd wordt. Samen kinderen krijgen is ook een belangrijk punt: de kans is groot dat jullie kinderen geboren zullen worden met een handicap. En mocht de relatie eindigen in een scheiding bedenk dan eens wat voor gevolgen dit heeft in jullie familie en om weer vooraan te beginnen: Een relatie tussen neef en nicht.... Hoe valt dat binnen de familie? Ik ga je niet zeggen wat je moet doen maar gebruik bovenstaande info om er eens heel goed over na te denken. Ik denk dat jij met een leeftijd van 17 jaar hier heel goed over kunt nadenken en een wijs besluit kunt nemen. Veel wijsheid toegewenst. Mvrgr. Nossie

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100