Hoe vaak mag je met dezelfde persoon trouwen?

Nadat je 2 keer van dezelfde persoon gescheiden bent. Mag je voor de 3de keer met deze persoon trouwen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Huwelijk
12K
tinus1969
5 jaar geleden
Ik heb idd ooit gehoord dat je onder Nederlands recht maar twee keer met dezelfde persoon kunt trouwen. Geen bron helaas.

Antwoorden (1)

Ja hoor, je mag zo vaak met dezelfde persoon trouwen als je wilt.
Zolang je maar niet met meerdere personen tegelijk getrouwd bent.
Heel vaak zal dit niet gebeuren. Stefan en Rose deden het twee keer:
https://vrouw.nl/artikel/vrouw-magazine/33370/rose-45-trouwde-voor-de-tweede-keer-met-dezelfde-man
Toegevoegd op 05 september 2018 09:41: tekst