mag ik mezelf als een Indo beschouwen vanwege mijn Indonesische bloed ( 1/8 deel )?

Ik ben van Noord-Afrikaans, NoordWest-Europees & ZuidOost-Aziatisch afkomst, mijn vraag is mag ik mezelf als een Indo beschouwen vanwege mijn Indonesische bloed ( 1/8 deel )?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.2K
SimonV
3 jaar geleden
Interessant om te lezen:
http://www.larasbags.com/2017/12/22/ben-ik-een-indo/

Antwoorden (1)

1/8 deel is maar een klein deel.
Je mag je zelf trouwens wel zo voelen of beschouwen maar het is geen overwegend deel.
Als je voor 1/8 deel Indonesisch bent kan je je net zo goed Noord-Afrikaans of NoordWest-Europees noemen of beschouwen. Voelen is een andere kwestie, gevoel is geen feit.