tweelingstress, is dat vaak voorkomend?

ik ben er 1 van een eeneigien tweeling....we kunnen niet met, maar ook heel moeilijk zonder elkaar, ...botsen ook vaak, omdat we in bepaalde opzichten contra zijn...ik voel me vaak schuldig jegens mijn tweelingbroer, kijk vaak tegen hem op, hang aan hem....heb vaak zelf het idee dat het goed zou zijn als we gescheiden zouden leven...zijn deze gedachten en gevoelens afwijkend....of komen ze juist vaker voor in geval van 1 eiigen tweeling??

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Bij broers en zussen die geen tweeling zijn komt het ook vaak voor: Niet met en niet zonder elkaar kunnen. Is dus niet voorbehouden aan tweelingen. De eenlingen hebben wel het voordeel dat ze minder met elkaar vergeleken worden, want men weet niet meer precies hoe de oudste deed toen hij de leeftijd had van de jongere. Ik weet niet hoe oud je bent maar ik denk dat het wel makkelijker gaat worden als je echt allebei een eigen studierichting of leven hebt gekozen. Allebei op voetbal of pianoles is heel makkelijk te zien wie het beste is. de een op voetbal en de ander piano maakt dat al heel anders

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100