tot hoe ver terug is jouw stamboom bekend?

Die van mij tot ca. 1300

http://www.tschimmel.nl

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bijvoorbeeld bevolkingsregisters in gemeentes, doopaktes bij kerken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik snap echt geen bal van je website.

Het beste antwoord

Ik heb de mijne weten terug te werken tot 1580, maar over een paar jaar, met misschien meer zoekmogelijkheden in nieuwe databanken, hoop ik er nog 100 jaar af te halen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Die van mij ook tot ca. 1300
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Alynia;

Die van mijn familie schijnt bekend te zijn tot vóór de moord op Floris de Vijfde in 1296. Zelf heb ik de stamboom nog nooit gezien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
circa 1590
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vanaf 1660.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geloof dat ik die website niet helemaal snap. Ik kom op een lijst met een heleboel achternamen, daar heb ik de mijne aangeklikt, en dan? Daar volg ik het even niet meer. Daarom: Geen idee tot hoever.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tot ongeveer 1800, de opa en oma van mijn oma