Mjn vrouw dr kind van 26 toont totaal geen respect naar mij mag ik hem de deur uitzetten en hoe?

Hij loopt de boel te manipuleren en zorgt voor ruzie tussen mij en mijn vrouw die dan partij voor hem kiest

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Familie
1.9K
Amadea
3 jaar geleden
Iemand van 26 is toch zeker geen kind meer? Die behoort op zichzelf te wonen en heeft niets te zeggen over hoe zijn moeder haar leven leeft.
Rieneke1
3 jaar geleden
Praat met je vrouw, meer kan je niet doen. Als je hem uitzet denk ik niet dat dat de relatie met je vrouw ten goede komt.
Castle
3 jaar geleden
Iemand van 26 hoort toch voor zichzelf te zorgen of heeft deze een aandoening/ziekte waardoor hij nog zorg nodig heeft? Zoals Rieneke zegt is het beter om dit met je vrouw te bespreken. Zeg haar hoe je voelt en wat je ervaring is. Probeer hier geen vinger te wijzen naar de vrouw of "het kind" maar puur over je eigen gevoelens en ervaringen praten. Als je wel een vinger wijst dan zal dit een goed gesprek niet helpen,
Utrecht
3 jaar geleden
Praat met je vrouw en zorg dat jullie samen 1 lijn trekken.
De zoon is intussen (ruim) volwassen en zou een eigen leven (en huis) moeten hebben. Bereid samen met je vrouw een plan voor hoe haar zoon op -korte- termijn uit huis gaat. Doe het samen en laat het haar brengen (jij bent als 'koude kant' op voorhand al met 0-1 achter).
MasterSword
3 jaar geleden
Even de corona regels afwachten, nu uit huis zetten zal wel heel hard zijn.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Territoriumdrift het word hoog tijd dat hij zijn eigen woning krijgt waar hij helemaal zichzelf mag zijn.
Had hij staan ingeschreven vanaf het moment dat dat geregeld kon worden meer dan 10 jaar geleden dan had hij vast al een woning toegewezen gekregen en aanvaard.

Antwoorden (1)

Ik zou rustig praten met de zoon .
Als dat niet werkt zou ik is praten met je vrouw de frustratie er uit doen en praten over hoe het veerder moet .