moet brief voor gesprek uithuisplaatsing kinderen aangetekend worden verzonden?

goede kennis van me zit hier mee, de instantie beweert een brief te hebben gestuurd met aankondiging, maar die brief is kennelijk niet aangekomen/danwel over het hoofd gezien. Dient jeugdhulp zo’n brief niet aangetekend te versturen? Want nu zitten ze in lastig parket

5 jaar geleden
in: Familie
2.2K

Antwoorden (1)

Tja, moeten is een groot woord. Het moet niet, maar je voorkomg met aangetekend versturen soms wel discussies achteraf, zoals nu.

Een afspraak missen voor zo n gesprek doet over het algemeen de uitkomst van het hele traject niet veranderen hoor.
5 jaar geleden
bolt77
5 jaar geleden
hoe kom je daarbij, dat de uitkomst niet verandert? de vader heeft toch RECHT om zijn zegje te doen, voordat hij sancties krijgt opgelegd?
AlphaLimaSierra
5 jaar geleden
Daar kom ik bij, omdat dit waarschijnlijk niet het eerste moment zal zijn geweest, dat hij zijn visie heeft kunnen geven. Hij heeft vast ook thuisbezoeken gehad.
Amadea
5 jaar geleden
En wij kunnen zelfs nalezen dat dit inderdaad gebeurd is: https://www.startpagina.nl/v/maatschappij/wetgeving/vraag/616001/mogen-gesprekken-jeugd-beschermings-tafel/