Ja:Tinder Online bestaat intussen al even: de app werd eerst gereleaset in een aantal andere landen, maar sinds een goed jaar kan je dus ook swipen op je pc. Oorspronkelijk moest je daarvoor een hele resem systemen opzetten: zo moest je eerst Bluestacks installeren om ervoor te zorgen dat je computer herkend werd als een smartphone of iPad. Maar dat is nu dus niet meer nodig.

Hoe doe je het? Simpel, je surft gewoon naar Tinder.com en daar kan je de app downloaden en installeren op je pc. Dat werkt een beetje zoals een Netflix-app of Plex installeren op je computer: het is een app, maar je kan gewoon via je browser inloggen.

Zoals altijd het geval is bij Tinder, heb je sowieso een telefoonnummer nodig om in te loggen, en bij voorkeur ook een Facebook-account. Maar voor wie dat niet wist: je hebt geen Facebook-account nodig om een Tinder-account te hebben. Tegenwoordig nemen ze bij de datingapp ook genoegen met gewoon een telefoonnummer.
4 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er is ook nog een andere mogelijkheid.
Door Android Bluestacks op je computere te installeren kun je gewoon apps installeren vanuit de android app store.