Welke landen hebben geen uitleveringsverdrag met Nederland?

Gewoon nieuwsgierigheid.....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
96.7K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Weten jullie welke landen het zijn en ik bedoel dan ook alle landen of weten jullie waar ik alle landen kan vinden, ik ben gewoon nieuwsgierig omdat, ik het vaak op tv, radio of internet heb gelezen en gehoord.????

Het beste antwoord

Er zijn een heleboel landen waarmee geen uitleveringsverdrag is, dus onmogelijk om ze hier allemaal te noemen. Bovendien zijn er nog allerlei verschillende soorten verdragen mbt uitlevering. Als je de link gebruikt kom je op de site van het Ministerie van Buitenlandse Zaken. Hier kun je zoeken in de verdragenbank. Kies bij Onderwerp "Uitlevering" en bij Betrokken partij het land waarvan je het zou willen weten. Klik daarna op "Zoek" en je krijgt een lijstje met de verdragen mbt uitlevering met dit land.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Weet jij alle landen of waar ik ze kan vinden ??? want, ik zou dat gewoon graag willen weten gewoon nieuwsgierig en ik wil het gewoon weten.

Andere antwoorden (1)

Libie, Soedan, Bhutan, Bhirma, Noord Korea, China en enkele Zuid Amerikaanse landen. De VS heeft geen gestandaardiseerd verdrag met Nederland als ik me niet vergis aangezien hier het internationaal strafhof zit wat niet erkent wordt door de Amerikanen. Somalie heeft momenteel geen echte gecentraliseerde regering dus daar is waarschijnlijk ook geen verdrag mee.