Kan het feit dat je Pfeiffer hebt ervoor zorgen dat je conditie extreem achteruit gaat?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Ziekten
1.9K

Antwoorden (1)

Een van de belangrijkste symptomen van pfeiffer is extreme vermoeidheid.
Dus dat voelt idd alsof je geen conditie meer hebt.

Uit de bron:
"De ziekte van Pfeiffer veroorzaakt een zware langdurige vermoeidheid. Bij de minste inspanning ben je al hevig vermoeid."
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Uit eigen ervaring: ja! Pfeiffer kan zorgen dat je je kompleet uitgeput voelt en je nergens toe in staat voelt, alleen maar liggen. Ik zeg 'kan', omdat je Pfeiffer in allerlei gradaties hebt. in de meeste gevallen ben je tot niet veel meer in staat dan rusten en liggen, maar er zijn ook mensen die Pfeiffer bij wijze van spreken fluitend doorstaan en heel rap weer beter zijn.
Als je ziek bent, heeft dat meteen effect op je conditie. Je lijf moet hard aan de slag om weer beter te worden en dat merk je. Met Pfeiffer moet je de tijd nemen en accepteren dat het even niet anders is.