Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Last aan me hand wat zal het kunnen zijn?

Was heel erg boos en sloeg tegen mijn muur uit eindelijk kreeg ik last aan mijn pink kant maar dan bij mijn pink knokkel en pink middenhandsbeentje.
alle bij de plekken doen pijn wanneer ik er op druk. maar bij mij middenhandsbeentje is die opgezwollen doet ook geen pijn alleen als ik erop druk. Het deed in het begin pijn na ijs er op te leggen is de zwelling minder en de pijn ook.
maar wat kan er aan de hand zijn iemand enige idee?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
876
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als het gezwollen is en pijn doet is het vrijwel zeker gekneusd. Is ook geen wonder als je tegen de muur slaat. Beste is als je er nog last van hebt even door de huisarts naar te laten kijken. Even bellen en een afspraak maken.
Ivana
6 jaar geleden
Als het een lichte kneuzing is: insmeren met arnicazalf en voortaan jezelf een beetje beheersen!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Oke bedankt gaat al wat beter en heb al wat minder pijn

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

het zou gekneusd kunnen zijn, maar zelfs een dokter zou dat niet kunnen zien door het pc-scherm heen, dus ga gewoon even langs de dokter als je last blijft houden
(Lees meer...)
anneliez
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding