Ligt eraan wat je verstaat onder slecht.
Mogelijk onprettig voor je omgeving; ja, want wellicht ruik je niet fris uit je mond.
Slecht voor je gebit; ja, want tweedagelijks tandenpoetsen houdt je gebit gezond.
Slecht voor je gezondheid; ja, een gezond gebit schijnt invloed te hebben op je algehele gezondheid.
Slecht voor de financiën; ja en nee, op lange termijn kunnen tandarts
kosten hoger zijn maar het scheelt water en tandpasta en ook hoef je minder frequent je tandenborstel te vervangen.
Slecht voor jezelf; nee, want als jij je er prima bij voelt om niet elke dag je tanden te poetsen en van bovenstaande dingen geen last hebt, doe dan waar je je fijn bij voelt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ja je moet 1 keer per dag (zoek hulp)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
het is niet goed, maar als je snel gaatjes krijgt is het ook niet echt slim, maar ik poetste vroeger ook 2 keer per week mijn tanden, en op een gegeven moment (na 3 maanden) kreeg ik een gaatje, toen ben ik weer elke dag gaan poetsen, dus ik zou probeeren vaken te gaan poetsen maar het is nu nog niet een heel groot probleem
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het is niet gezond ik raad je aan om in de ochtend en in de avond je tanden te poetsen