Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik moet plassen, dan krijg ik pijn aan mijn penis. is dit normaal? en wat kan ik er tegen doen?

Alleen nuttige antwoorden alstublieft, en n iet lachen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, dat is niet normaal en je moet daarmee even naar je huisarts gaan. Het kan zijn dat je voorhuid wat is vernauwd en/of dat er sprake is van een ontsteking.

Helemaal niets om je voor te schamen. Even naar de huisarts!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Advies is om even naar de huisarts te gaan, dit is niet goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ziet er niet zo heel goed uit. Misschien wel blaas ontstekening. Even naar de huisarts die verwijst je dan misschien wel door. Maar Siem? waarom zouden we je daarom uitlachen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is niet normaal.
Het zou een ontsteking kunnen zijn, misschien is er iets 'mis' met je voorhuid of iets dergelijks. Maar ik raad je aan om even langs de huisarts te gaan, die kan hier meer mee...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dit ook soms, maar alleen na het klaarkomen. Bijna nooit na seks, maar vooral na masturbatie... Ik denk dat het niks voorstelt, maar aangezien dit nu toch gevraagd is, haak ik er evenop in... Weet iemand of het dan ook verkeerd is?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een onaangenaam of pijnlijk gevoel bij het plassen wordt vaak veroorzaakt door een ontsteking in de blaas, urinewegen of nieren. Een ontsteking in de inwendige geslachtsorganen, Een persoon kan klagen over een pijnlijk, zeurderig en branderig gevoel, of een schrijnende pijn in de urinebuis, tijdens of aan het einde van het plassen. Pijn bij het plassen kan op allerlei ziekten een aandoeningen wijzen. Dus naar de huisarts stel ik voor
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, pijn bij plassen is niet normaal, niet bij vrouwen maar ook niet bij mannen. Grote kans dat er sprake is van een ontsteking, meestal veroorzaakt door een bacterie. Maak een afspraak met je huisarts en neem wat urine mee, liefst zo schoon mogelijk. Trek je voorhuid terug en was je voorhuid en eikel met kraanwater, plas eerst wat in het toilet en daarna in een schoon flesje op potje. De rest legt de huisarts je uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding