Hoe kan ik het beste stiekem een vibrator kopen?

Ik ben nog geen 18 en mag dus geen seksshops in die hier te vinden zijn. Een ander probleem is dat ik het ook niet kan halen buitens huis, dus ook geen Etos. Zijn er shops waar je kan betalen met een accept-giro? Ik heb alleen een spaarrekening. Zucht, en het andere probleem is dat mijn ouderswaarschijnlijk het pakketje openen. Moet ik het aan een vriend/vriendin vragen?! Iemand die dit kent? Alvast bedankt..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
8.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zou idd bij een vriend/vriendin kunnen laten bezorgen. Maar dan weet die persoon dat je iets hebt. Je kan bij sommige sites contant aan de deur betalen. En kiezen welke dag bezorgd wordt. Wellicht in te plannen wanneer je ouders er niet zijn.
Ik ken zelf geen sex shop waar ze iemand vragen om id kaart met aankoop van een vibrator. Dat zou je kunnen proberen (mits je niet 12 bent ofzo. Maar lijk je tegen de 18 dan maken de meeste shops geen probleem) maar ben jij ervan overtuigd dat je ouders het niet leuk vinden dat je er 1 hebt. Het is toch goed voor de ontwikkeling van je lichaam om te weten wat je lekker vind en wat niet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kun je misschien een keer op weg naar opleiding / vriendin / familielid / bibliotheek / sport / het treinstation bij een drogist binnenlopen waar je normaal gesproken nooit komt? Elke kruidvat / etos verkoopt die dingen. Dan hoef je je ook geen zorgen te maken dat je wordt herkend door het personeel of andere klanten.
Of vraag een niet-heel-dikke-maar-wel-betrouwbare vriendin of je een pakje mag laten bezorgen, dat maakt het misschien makkelijker om niet te vertellen wat er in zit. Of misschien je mentor?
Antoni
10 jaar geleden
Ik vraag me af of je ouders eigenlijk niet de wet overtreden door zonder jouw toestemming jouw post te openen. Het lijkt mij dat het wettelijk vastgelegde briefgeheim ook geldt voor minderjarigen! Het briefgeheim is nota bene vastgelegd in de Grondwet! Tegelijk hebben ouders echter een zorgplicht voor hun kind(eren). Zij zijn dus verplicht voor jouw welzijn te zorgen. Als ze denken jou ergens tegen te beschermen door jouw post te openen, zou het dan wel mogen? Ik weet het antwoord niet, maar het lijkt mij wel verstandig om deze vraag eens te bekijken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1 Voor het kopen van een vibrator bestaat geen leeftijdsgrens.
2 Vibrators zijn ook in drogisterijen te koop of bij de Mediamarkt.

Antwoorden (7)

Je zou idd bij een vriend/vriendin kunnen laten bezorgen. Maar dan weet die persoon dat je iets hebt. Je kan bij sommige sites contant aan de deur betalen. En kiezen welke dag bezorgd wordt. Wellicht in te plannen wanneer je ouders er niet zijn.
Ik ken zelf geen sex shop waar ze iemand vragen om id kaart met aankoop van een vibrator. Dat zou je kunnen proberen (mits je niet 12 bent ofzo. Maar lijk je tegen de 18 dan maken de meeste shops geen probleem) maar ben jij ervan overtuigd dat je ouders het niet leuk vinden dat je er 1 hebt. Het is toch goed voor de ontwikkeling van je lichaam om te weten wat je lekker vind en wat niet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij een online seksshop hoef je NOOIT je leeftijd te bewijzen, omdat er helemaal geen leeftijdsgrens is bij het kopen van seksspeeltjes.
Een kind van 12 mag geen seks, alcohol of cigaretten kopen, maar wel een vibrator.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik had het in die zin ook niet over een online sex shop waar er gevraagd zou worden om id kaart.
Gewoon online bestellen. Pakjes kunnen onder rembours of pakje-gemakje (afhalen bij een afhaalpunt).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oja afhaalpunt ook goed idee
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
:)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad een perfect plan!
Er zijn diverse soorten bedrijven die je in staat stellen om je pakje elders op te halen. De TNT heeft pakje-gemakje, maar ook DHL heeft afhaalpunten en Kiala heeft ook afhaalpunten.
En tegenwoordig heeft Bol.com ook afhaalpunten bij de Albert Heijn, en die hebben ook van alles!
En daar kan je ook betalen met een acceptgiro. Ook kan je bij sommige winkel met Paypal betalen. Hoef je alleen een vriend te vragen om daar iets op te storten. (OF je verkoopt iets op Ebay of Marktplaats en laat je op Paypal betalen). Paypal is gratis.
Ander optie is om een wergwerkcreditkaart te kopen in een winkel met een vast tegoed. Die worden ook vaak geaccepteerd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ook kan je bij Bol.com (en andere winkels) betaen met een acceptgiro.
Bij veel drogisterijen verkopen ze ze ook, daar mag je ze gewoon kopen en contant afrekenen. Kijk eens bij de Etos of DA daar liggen ze bij de Durex in het schap (bij veel van de filialen).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Trek je niets van een ander aan! Koop gewoon in Amsterdam bij Mail & Female een vibrator en betaal cash. Hele aardige dames met verstand van zaken geven je daar ook nog eens goed advies. Die gaan vast niet naar je leeftijd vragen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
vroeger organiseerden wij in een zaaltje in een cafè nu en dan lady`s night avonden met een tranentrekkende meisjesfilm iedereen nam dan lekkere hapjes mee de cafèbaas zorgde voor cocktails zoete girlie meezing muziek EN een videratorparty consulente gegarandeerd gezellige avond en iedereen ging met zijn nieuwe aanwinsten en een dikke glimlach weer tevreden naar huis kan je ook doen bij een begripvolle oudere zus/tante b.v. erg leuk ook voor een 18de verjaardag !
http://www.ladiesnight.nl/ is een goeie maar er zijn er nog veel meer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is niet echt een simpele oplossing om een vibro in huis te krijgen. Zeker niet voor iemand die het al niet voor elkaar krijgt een object zonder controle van ouders in huis denkt te krijgen.
In een sexshop vragen ze echt niet naar je ID. Gewoon naar binnen lopen en je laten voorlichten/vragen wat je wilt hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je het heel graag anoniem wil doen dan is het nooit verstandig om je eigennaam te gebruiken als "nickname" op een site ;)