Totaal IQ, verbaal IQ en performaal IQ. Het Totale IQ is een gemiddelde van het verbale en performale IQ.

Toegevoegd na 2 minuten:
Verbaal spreekt trouwens neem ik aan wel voor zich, en performaal is wat lastiger uit te leggen, maar eigenlijk alles wat niet verbaal is, dus het denken en handelen dat niet wordt ondersteund door taal.