hoe moet je fluiten met je handen

Toegevoegd na 40 seconden:
hoe moet je fluiten met je vingers

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
28.3K

Antwoorden (3)

Maak een rondje met je duim en wijsvinger met de toppen tegen elkaar.
Leg de vingers op de onderkant van het puntje van je tong, en klap deze dubbel naar achteren.
Duw nu met je tong je vingertopjes tegen je voortanden aan.
Maak een klein spleetje tussen je vingers van ongeveer een halve centimeter en sluit je mond zodat er alleen nog lucht tussen het spleetje door kan.
Nu moet je blazen, niet te hard maar ook niet te zacht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer je bedoelt op je vingers fluiten, doe je dit als volgt: zet je tong tegen de achterkant van je boventanden. Duw met de toppen van je vingers bovenaan tegen de onderkant van je tong. Je duwt als het waren je tong een beetje dubbel. Nu is het blazen en net zolang oefenen tot er geluid uitkomt.
Het handigst is om te beginnen met de wijs- en middelvinger van beide handen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt ook de zijkant van je duimen tegen elkaar doen, en dan met de rest van je vingers een kommetje maken achter je duimen. Dan zet je je lippen over de knokkels van je duim heen, en ga je blazen. onder het blazen, doe je heel langzaam je duimen een stukje open zodat er een spleetje tussen komt. Na een tijdje, heb je de goede grootte gevonden en komt er geluid uit............

Toegevoegd na 2 minuten:
dan moet je aan het begin, achter je duimen, een zo goed mogelijk LUCHTDICHT kommetje maken....... de vier vingers van je rechterhand als eerste achter tegen je duimen aan, en daarna de vier vingers van je linkerhand erachter als ''klepje op de achterkant''