Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Krijg je opnieuw last van de bijwerkingen als je de dosis bupropion verhoogt van 150 mg naar 300 mg?

Toegevoegd na 38 minuten:
Het is met de arts samen besproken en het is voor de behandeling tegen depressie. De bijwerkingen van 150 mg had ik nihil last van en merkte wel positief verschil. Om dat door te zetten hebben we besloten naar 300 mg te gaan, maar merk nu (opnieuw) bijwerkingen en deze x heftiger.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.3K
Amadea
6 jaar geleden
Hopelijk is dat niet eigen keuze, maar heeft jouw arts dit geadviseerd.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Uiteraard heeft mijn arts dit voorgesteld en doe ik dit niet zelf :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Jazeker wel. Ik heb geen bron maar weet het uit eigen ervaring. Ik ben jaren geleden met behulp van Bupropion gestopt met roken. Ik ben gestopt toen met 2x daags nemen. Juist door de bijwerkingen. (Alles in overleg met mijn huisarts natuurlijk.).
Die werden voor mij te erg. 1x daags werkt ook prima alleen aan het einde van de dag ietsje minder . Overleg sowieso met je arts die dit medicijn heeft voorgeschreven. Niet iedereen kan zomaar de dosis verhogen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding