Deplek koelen werkt meestal goed, en ook arnicazalf helpt om de blauwe plek sneller weg te krijgen. Mocht je echt vaak blauwe plekken hebben, dan kan het geen kwaad even langs je huisarts te gaan om een aantal aandoeningen uit te sluiten. Er is niet per se sprake van iets ernstigs, kan ook gewoon zijn dat je bijv. een dunne huid hebt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je kan het beste een coldpack op de plek leggen.

Ik raad je aan omdat je het vaak hebt om naar je huisarts te gaan.