wat zijn de kenmerken van buikgriep?

eergisterennacht heb ik erg veel gegeten (wel lichte dingen : boterhammen met kaas). ik ben die nacht wakker geworden met diarree en moest ook constant braken. die braken hield gisteren de hele dag aan. ik voelde me ook erg slap.
nu nog heb ik krampen, en voel me nog steeds erg slap. maar de andere symptomen zijn opgehouden. ik dacht dat ik een voedselvergiftiging had maar mijn dochter beweert dat het buikgriep is....
heb naar de dokter gebeld gisteravond maar die wilde niet langskomen omdat ik geen geld in huis had (kon ook niet afhalen wegens dat braken).
nu vraag ik me af of ik nog naar de dokter moet of het idd slechts een buikgriepje is...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De dokter wil niet langskomen omdat je geen geld in huis hebt? Welke dokter verwacht er nog contante betalingen!?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in belgië : bijna elke dokter....!

Antwoorden (2)

heb ik ook gehad, 2 dagen en het ergste is voorbij.
ik dacht ook dat ik wat verkeerds gegeten had, maar het heerst nu heel erg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan allebei zijn, enige remedie is uitzieken, bezoek aan arts helpt niks.