Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan iemand mij advies geven ,over slikproblemen van slokdarm.ik heb steeds het gevoel dat er iets in zit wat ik niet weg geslikt krijg ,het ergste

is het snachts als ik lig ,ik krijg het echt zo benauwd hier door adem halen en slikken tegelijk gaat niet zo best.dit allemaal is begonnen na een bacterie in de maag .maar dit heb ik er van over gehouden ,heeft mischien iemand hier ervaring mee wat ik kan doen.

13 jaar geleden
850

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit had ik ook een paar weken terug!.
Ik kon gewoon niet meer eten omdat ik dan niet kon ademen >.<
Toen ik naar de huisarts ging zei ze tegen me dat mijn slokdarm waarschijnlijk spastisch aan het doen was en raadde aan om veel water te drinken en vaker op een dag te eten maar dan kleine hapjes, na anderhalve week was het weg.
Hoelang heb jij het al dan, want misschien is het gewoon tijdelijk net als bij mij.
En als je net als mij weinig tot niets eet kan je beter geen sinasappelsap oid drinken want dat is erg zwaar in je maag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ga naar je huisarts, misschien kan een logopedist je helpen (die helpen met spraak- en slikproblemen).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan ook een gezwollen lymfeklier zijn die er van de buitenkant tegenaan drukt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding