hoelang doe je met een liter rookvloeistof?

Hallo ik geef een feest van een paar uur in een woonkamer hoelang kan ik dan doen met een liet rookvloeistof

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.1K
Amadea
6 jaar geleden
Dat is niet te beantwoorden zonder te weten hoeveel en hoe diepe trekken er worden genomen.
Erna55
6 jaar geleden
Bedoel je rookvloeistof voor een rookmachine ?
TurfGraver
6 jaar geleden
Zie gebruiksaanwijzing rookmachine.
Zit ook verschil in machines.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Een liter lijkt mij wel genoeg voor een paar uur. Als je geen hele grote machine hebt, dan hou je zelfs wel wat over.

Antwoorden (2)

Je bedoelt voor een elektronische sigaret? Ik rook een flesje van 10 ml per dag, en ik rook wel héél erg veel.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat is eigenlijk niet te beantwoorden zonder meer informatie. Je zal meer informatie moeten hebben zoals het wattage van je rookmachine, ga je hem continue gebruiken of niet (beter van niet anders zie je geen hand meer voor ogen) Hoe is de ventilatie in de ruimte? bij een goede ventilatie verdwijnt het effect van een rookmachine natuurlijk ook sneller. Het gebruik van een rookmachine is meestal ter ondersteuning van show/disco verlichting en geen doel op zich. Er moet dan ook een soort lichte nevel zijn. Elkaar niet meer kunnen zien is dan niet zo handig. Denk daarbij ook eraan dat er veel mensen zijn die het gebruik van een rookmachine in een kleine ruimte als zeer onprettig ervaren.
Zoals je ziet, geen duidelijk antwoord omdat de juiste informatie ontbreekt. Als de vraag zou zijn: "denk je dat ik aan een liter rookvloeistof voldoende heb voor een feestje in de woonkamer van een paar uur" dan is mijn antwoord daar in ieder geval ja op. Mits je hem niet continue laat blazen. Succes!