Ik heb om aan te komen 3 whey perfection shakes op mijn normale voedingpatroon kom ik hiervan aan?

Ik maak ze met halfvolle melk

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Als jij met 3 shakes boven je dagelijkse kcal behoefte komt, dan kom je aan.
Als je 1 shake maakt volgens recept (met 28 gram poeder), en dit drink je 3x per dag, dan voeg je 336 kcal per dag toe.
Stel dat je nu 2000 kcal eet, en daarmee blijf je op gewicht, dan ga je aankomen als je overgaat op 2300 kcal. Totdat je op een gewicht komt wat bij je inname van 2300 kcal past, daarna blijf je stabiel.

Je weet zelf als het goed is wel wat je ongeveer eet of verbruikt, dus je kunt zien of je hiervan aan gaat komen of niet.
6 jaar geleden
Dat is lastig te zeggen zonder meer informatie. Ik weet niet precies wat je bedoeld met "normale voedingspatroon". Als je wilt aankomen heb je een positieve energiebalans nodig, de balans tussen verbruik en inname.

Whey voegt wel calorieën bij maar je totale inname is belangrijk. Je kunt je gewicht bijhouden en kleine aanpassingen maken bovenop je normale voedingspatroon. Je zou bijvoorbeeld volle melk en volle zuivel kunnen gebruiken om wat extra calorieën binnen te krijgen.