is het erg als je 2x een pil van zaterdag hebt geslikt?

ik was een bij een vriend te slapen allen ik had de pil niet van huis mee genomen dus een vriendin van mij had wel de pil dus ik mocht haar pil slikken maar toen kwam ik zondag thuis rond 13:15 in de middag en heb toen nog me eigen pil genomen kan dit kwaad doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.3K
Ritsuka
6 jaar geleden
welke pil heb je? 1-fase?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
wat is 1-fase?
Ritsuka
6 jaar geleden
Heeft je strip allemaal dezelfde pillen? Strip slikken en dan week stoppen.
Of heb je een strip met verschillende kleurtjes, dat je elke dag blijft slikken?

Antwoorden (2)

Nee dit is totaal niet erg. Die dagen op de strip zijn bedoeld om voor jou het beeld te geven of je de pil elke dag in neemt. Als je nou per ongeluk 2x achter elkaar de pil van zaterdag pakt (als het maar niet op de zelfde dag is) maakt dat niet uit! Je kan ook bij wijze van spreken van zondag naar maandag slikken.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ook 2 pillen op dezelfde dag slikken maakt niet uit. Het is mij een paar keer overkomen, heb toen opgezocht of dit schadelijk was en heb gelezen dat er geen schadelijke effecten bekend zijn van het slikken van 2 pillen op een dag.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Erna55
6 jaar geleden
Het hangt van de soort pil af.