Hoe kom ik van mijn ontsteking af in mijn kaak, onder mijn kiezen?

Ondanks n wortelkanaalbehandeling, wortelpunt behandeling n paar jaar geleden en nu twee kiezen te hebben getrokken, blijf ik problemen houden met mijn kaak. Het lijkt erop dat de ontsteking die eronder zat nog steeds niet weg is of weg wil. Ik ben sinds n paar maanden ook ö.a. hiervoor onder behandeling bij n iriscopist, maar ook dit lijkt niet te helpen. Wie heeft er n oplossing? Ik weet het niet meer..... hier moet toch n oplossing voor zijn??

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (2)

Dit lijkt dus op een chronische ontsteking.
Je kunt andere alternatieve geneeswijzen proberen, maar ik heb geen enkele behandelaar gevonden die je beter kan helpen dan een tandarts. Misschien verwijst deze je door naar een kaakchirurg voor een ingreep.
Sterkte!
6 jaar geleden
Cryofiel
6 jaar geleden
+
Maak wat warm sodawater en dep met een doekje aan de buitenzijde van je wang boven de ontsteking ongeveer 3 maal per dag.
Maak sterke kamillethee en gorgel daarmee de binnenzijde van je mond.