Wat geef je een vrouw die 75 wordt?

Mijn oma wordt 75. Ik weet echt niet wat ik moet geven.
Ze is een grote dierenliefhebber, geeft al haar geld uit aan haar dieren. Ze zegt nooit eens iets over wat ze wil hebben. Gaat nooit weg, altijd thuis. Ik weet het echt niet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1K

Het beste antwoord

Een ervaring. Mensen van die leeftijd hebben doorgaans weinig behoefte meer aan materiele dingen.
Ga een dagje naar het strand, de markt, ga op een bankje zitten en schil een appel voor haar, ga een sorbet eten bij een gezellige ijssalon en vraag naar haar jeugd, haar verleden....
Kortom : Aandacht en tijd.
Het leven is voor mensen van die mensen al veel te gejaagd en iedereen heeft het druk en niemand heeft tijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ voor t appeltje schillen...wat lief..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O, als je dat al lief vindt, krijg je ook nog een geschilde sinaasappel, mandarijn, banaan, ananas, peer, gepelde pinda's, gekraakte walnoten, pistachenootjes, geklopte slagroom, gebakken ei.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies wat ze geweldig vind

Andere antwoorden (6)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
adopteer een dier voor haar, deze krijgt ze dan niet echt, maar van de kip krijgt ze dan bijvoorbeeld de eieren, van de bijen de honing. Zo help je ook nog mee aan betere leefomstandigheden voor dieren.

http://www.adopteereenkip.nl/

http://adopteereenbijenvolk.net/

http://www.adopteereenkoe.nl/

of steun een verwaarloosde ezel

http://www.ezelsocieteit.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets leuks voor haar huisdieren lijkt dan op z'n plaats; Twee vliegen in een klap. Het huisdier krijgt iets leuks, en je oma vind het leuk om te krijgen.

Als er veel foto's van je oma met favoriete dieren zijn, kan je overwegen om bv een hema foto albumpje van alle huisdieren die ze gehad heeft te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets van alle kleinkinderen samen. (etentje, foto, ...)

Organiseer een rondleiding, bezoek aan een dierenasiel.

Adopteer een hulppup in haar naam.

Organiseer een fotoshoot met de hele familie, en maak er een leuk evenement van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neem je oma gezellig een dag mee naar de dierentuin..
en daarna ga je lekker samen uit eten..
dan heb je haar vast heel gelukkig gemaakt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn dierentuinen waar je tegen betaling een dagje achter de schermen kunt meekijken.
Je kunt ook iets doen voor haar dieren, bijvoorbeeld een nieuw kussen voor de hond of een berg voer voor de dieren of zo.
Een mooie voertafel of voersilo voor buiten, zodat ze vogels kan lokken en 's winters daarvan kan genieten.

Je kunt ook iets heel anders kopen, juist niet voor de dieren. Misschien is er in huis wel iets dat opgeknapt moet worden. Nieuwe vloerbedekking in een kamer, een seniorenbed (misschien wel duur), een lekkere stoel.

Of iets voor haar persoonlijk. Een warm vest, een abonnement op een (dieren) tijdschrift, een digitaal fotolijstje waar je regelmatig nieuwe foto's op zet.