een meisje Probeert mijn beste vriendin af te pakken , wat moet ik doen ?

IK wil mij beste vriendin voor altijd bij mij houden !

Weet jij het antwoord?

/2500

ook al is ze je beste vriendin.. ze is niet je eigendom.. als jullie echt goede vriendinnen zijn, moet je erop vertrouwen dat ze niet weggaat..

Als ze je beste vriendin is, zal ze dat niet eens toelaten. Maar misschien voel jij je wel een beetje jaloers omdat zij ineens meer omgaat met iemand anders en wat minder met jouw. Daar kan ik me wel wat in voorstellen als jullie eerder constant met elkaar bezig waren en nu wat minder. Maar dan moet je niet vijandig worden tegen die vriendin van je beste vriendin! Misschien is het tijd voor jou om ook nog iemand er bij te zoeken waarmee je het goed kan vinden. Zo heb je ook niet het idee dat zij je achterstelt, omdat jij dan ook nog iemand anders heeft. En als ze echt je beste vriendin is, komt ze altijd wel weer bij je terug. Maar als zij nu iemand heeft die ze ook heel erg mag, zul je dat moeten accepteren. Als je er tegen in gaat en vijandig gaat doen, krijg je de kans dat jouw beste vriendin jouw gedrag niet kan waarderen dat je zelfs ruzie met haar kan krijgen. En dat wil je ook niet. Of ga er misschien eens met je beste vriendin over praten, misschien dat jullie samen tot een goede uitkomst kunnen komen(= Of heel misschien kun jij ook wel bevriend worden met de andere vriendin van je beste vriendin. Als jij het heel goed kunt vinden met je beste vriendin, en je beste vriendin ook met haar, zou je toch haast zeggen dat jij het ook wel zou moeten kunnen vinden met haar? En misschien kunnen jullie zo wel een gezellig vriendinnen triootje vormen. Ook harstikke gezellig! :D En wie weet... Misschien is ze ook wel weer zo bij die ander weg!;) Toegevoegd na 1 minuut: En vertrouw je beste vriendin erop dat ze jou niet in de steek laat. Ze is niet voor niks je beste vriendin! Als ze dat echt is doet ze dat ook niet;)

Als je beste vriendin jou aardiger vind, Zal ze niet de BF worden van dat andere meisje. Maar je kunt wel meer Bf`s hebben, En daar moet je niet jaloers op worden, Anders kan ze boos op je worden! Als ze jouw BF is, En ze wil graag ook BF van dat andere meisje zijn, Waarom zou dat niet mogen? Als je een keer met iemand anders afspreekt, Die een BF van iemand anders is (bijv. jouw BF) Dan wil dat nog niet zeggen dat ze jouw BF wil afpakken...

Een beste vriendin hebben is iets hééél bijzonders. Het overkomt niet iedereen een echte beste vriendin te vinden. Het is zo iets moois . Iemand die zo ontzettend goed bij je past en je aanvoelt . Zodat je zo vaak mogelijk bij elkaar kan zijn. Samen dingen doen . Echter het leven is niet altijd makkelijk. Je zult je moeten realiseren dat je vriendin toch ook een eigen "ik'je " heeft . Dat zij zou kunnen veranderen , dat zij misschien het ook leuk vindt om een keer met een ander meisje om te gaan . Het wordt moeilijk als je jaloers bent . Jaloezie brengt vaak niet het beste in iemand naar boven. Misschien dat je echt boos bent op dat andere meisje dat jouw beste vriendin wilt "afpakken". Misschien is dat andere meisje jaloers op jullie geweest. Ze heeft jullie samen gezien en ze heeft gedacht "dat wil ik ook ". Nu probeert ze dit uit . Praat er over met je ouders . Zij zullen het waarschijnlijk begrijpen en omdat ze jou met je beste vriendin vaak gezien hebben samen , kunnen ze beoordelen wat er aan de hand is . Waarom jouw beste vriendin nu vaker met een ander meisje is .

niks, laat alles vanzelf gaan

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100