Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe activeer je een vervallen mobiel nummer bij prepaid telefoon?

Mijn man gebruikt zijn prepaid telefoon bijna nooit; vandaag merkten we dat het nummer is vervallen. Hoe kun je dit weer activeren?

13 jaar geleden
in: Overig
7.6K
jc54
13 jaar geleden
Jaja, beste Winnetou, dat wordt dan weer rooksignalen en tromgeroffel.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De provider kan u uitsluitsel geven of het nummer nog te activeren is.
Onderzoek of u nog wel gebeld kunt worden op dat toestel.

Met prepaid is het beltegoed geldig tot een bepaalde datum, en word deze overschreden door niet tijdig
beltegoed bij te kopen, dan kan men nog wel gebeld worden tot een bepaalde datum voordat het nummer komt te vervallen.

Is het nummer vervallen, maar nog in depot (dus niet opnieuw uitgegeven) dan maakt men nog kans om het oude nummer nog te laten activeren.

Mocht u definitief uw nummer kwijt zijn, overweeg dan een prepaid abonnement bij een provider waar het tegoed lang of onbeperkt houdbaar is.

Maakt u ons nog deelgenoot van hoe het afgelopen is?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Winnetou
13 jaar geleden
Bedankt voor dit adequate antwoord. Inmiddels heb ik een nieuw prepaid abonnement bij T-Mobile, waar het beltegoed onbeperkt houdbaar is als je slechts minimaal 1x per half jaar je telefoon gebruikt.

Andere antwoorden (2)

Neem contact op met de provider van de prepaid telefoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb onlangs hetzelfde meegemaakt. Het oude nummer is niet meer te reactiveren. Dat is niet erg want niemand belt je man daar blijkbaar op (anders was het namelijk niet vervallen).
Alleen T-mobile biedt prepaidtegoed met onbeperkte houdbaarheid, je moet alleen er één keer per half jaar mee bellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding