hoe moet ik mijn haar laten knippen met dit hoofd?

Ik ben het namelijk meer dan zat maar ik zou echt niet weten wat ik anders moet doen. als ik op internet zoek krijg ik allemaal van die extreme haar-modellen te zien. dat hoef ik niet. ik heb best wel een dikke bos haar. uhm bruin en als het wat langer is krijg ik een slag. anders is het redelijk "stijl". ik zal nog wat foto's voor de extra duidelijkheid erbij zetten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Haar
1.2K
Kimath
13 jaar geleden
Ga naar de kapper en vraag: Wat voor kapsel zou mij goed staan?
Jij moet er mee rondlopen, straks adviseren wij je een kapsel waar je niet blij mee bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt een hartstikke leuk kopie hoor niks aan veranderen.

Antwoorden (9)

millimeteren!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niks millimeteren!!!!
zo laten joh.
is een leuk koppie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het wel leuk staan maar als je zelf iets anders wilt zou ik je adviseren neem hetzelfde kapsel als van Jan Smit staat je vast heel goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets korter laten knippen en met gel of wax in model brengen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou er meer volume in zetten! Klinkt vrouwelijk maar bij een man is het gewoon mannelijk! Je kant het nog weel extremer doen like geert wilders of john travolta in grease(dat kammetje moet jen natuurlijk weglaten)!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het langer laten groeien, ook je pony. Scheiding in het midden (geen strakke scheiding), langer aan de zij- en achterkant. Je hebt slag in je haar, maar dat staat juist goed! Wat meer slag wanneer het langer wordt zal jouw gezicht ook goed staan.
Mocht je het kort willen houden, dan zou je het van boven korter kunnen laten knippen (en meer laagjes) en het met gel achterover kunnen 'kammen' met je handen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met jouw kapsel is niks mis, het staat je heel goed.
Als ik naar de kapper ga dan zeg ik elke keer, doe maar wat jij kan zien wat leuk staat en wat er nu in de mode is.
Kun jij ook doen, laat je verrassen en laat het een keer aan de kapper over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zijkanten goed kort laten knippen, en danboven op ongeveer 5 centimeter en dan lekker rommelig met gel...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niks mis met dat kapsel toch? Je kunt ook met wax en gel en zo nog veel variatie maken.