Morgen ben ik jarig, iemand ideeën wat ik kan trakteren op mijn werk?

Weet jij het antwoord?

/2500

een plakje droog brood... Een hele goede afspiegeling van de huidige crisis... En je bent er heel origineel mee...

Bij ons kwam pas iemand binnen met bakjes fruitsalade, vond ik erg leuk! (en zo eten al die eeuwige lijners ook mee)

zelfgebakken appelflappen! Snel lekker en origineel!

Poffertjes

Ligt er maar net aan wat je er aan uit wilt geven. Een gebakje doet het altijd goed, maar werk je in een grote organisatie en wil je niemand overslaan, kan dit nog wel eens een dure grap worden. Een gevulde koek doet het ook altijd goed. Je kan ook iets origineels verzinnen zoals een appel of iets dergelijks. Goedkoop en gezond.

Saucijzenbroodjes, bitterballen, gevulde koeken...

Je zou crackers, stokbrood en wat kaas, paté en evt. een (zelfgemaakte) salade kunnen doen. Het is afhankelijk van jouw budget en het aantal collega's. Als het lekker weer is dan kun je ijs doen.

Ranja

lolies

neem een dienblad en vul deze geheel met snoep. een sugarboost is altijd wel te gebruiken op de werkvloer. en zo hebben ze een heleboel te kiezen. maar hiernaast... het gaat om het gebaar niet om de traktatie zelf

Je gaat naar een bakker en koopt wat gevulde koeken e.d. Gewoon de kleinere koekjes. Daarnaast koop je wat diet bars voor degene die aan het lijnen zijn en dergelijke. Dit valt altijd erg goed is mijn ervaring en hoeft niet echt duur te zijn. Pastries noemen ze dat in Engeland.

Ijsjes. Het is jammer dat het niet zo'n heel lekker weer is, maar dat doet het wel altijd goed in deze tijd van het jaar. Je kunt er raketten bij doen voor de lijners...

ijsjes :)!

Mijn vader zei vroeger: trakteer hagelslag. Als iedereen heeft gehad, en er is nog over, kun je nog een keertje rond.

Plakjes leverworst. En cherry-tomaatjes voor de vegetariërs.

Spaarlampen.

Baklava. Kun je kopen of zelf maken.

Als dat jouw mond is zou ik wel weten wat ik zou willen krijgen.

Ik heb tijdje terug iedereen op het werk doen verbazen met een stukje Ganache cake. Mega ongezond, en dus super lekker. Zelfs de volslanke collega's hebben genoten. Kost alleen iets meer dan een gemiddelde taart/cake/vlaai

Bronnen:
http://www.artisticconnection.com/P4138003...

Je kan engelse drop op satéstokjes rijgen, en een puntje overlaten, om de engelse drop saté in een piepschuimen paddestoel te steken.

Een appeltje voor de dorst

Bij ons trakteerde iemand laatst op wat je vroeger gewoon nog negerzoenen mocht noemen.

Bonbons

Pannekoeken ;) Ik heb een keer op pannekoeken getrakteerd op mijn werk. Ik had een flinke stapel neergezet met van alles om erop te doen, zodat iedereen zelf kon beleggen (poedersuiker, chocoladesaus, stroop, suiker, fruit). Erg leuk om te zien hoe creatief mijn collega's werden en gezichtjes gingen tekenen met chocosaus en stroop ;) Je hebt niet veel voorbereiding en het kost niet al te veel, en iedereen lust wel een pannekoek. Ik wens je een fijne verjaardag!

Ook namens mij allereerst: Van harte gefeliciteerd. Even mosterd na de maaltijd, je zult namelijk ondertussen al wel een keuze hebben moeten maken. Mijn collega koos vorige week voor Magnums (IJs) (Het was beter weer dan nu). Voor de mensen die aan hun lijn wilden denken had hij enkele bakken verse aardbeien gehaald... Oh, die aardbeien waren goed....

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100