Zijn de drie vestigingen van MacDonalds de enige lokaties in Leeuwarden waar je gratis van WiFi gebruik kunt maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ook in het ziekenhuis MCL, maar ik weet niet of je daar graag komt. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas ben ik de afgelopen vier maanden drie keer daar opgenomen geweest vanwege COPD. Ik weet dus dat je beneden gratis kunt internetten via wifi.
Op de verpleegafdelingen kun je nog steeds geen gebruik maken van wifi terwijl de accespoint overal aanwezig zijn. Hoe vorige eeuw is dat. Typisch weer MCL.

Andere antwoorden (3)

Je hebt ook gratis WiFi-gebruik op elke kamer van Bordine Bed & Breakfast en StudioRent.
Tevens in het Stenden Universityhotel, Donia State, Taniaburg, het Bastion Hotel en het WestCord WTC Hotel.

Toegevoegd na 1 minuut:
Nog een gevonden: http://www.hofkamer.nl/hofkamer_prijzen.html
Amadea
13 jaar geleden
volgens mij kun je dat ook bij Subway dat broodjeshuis
vanaf station richting zaailand lopen aan de rechterkant tegen de AH daar

Toegevoegd na 1 minuut:
tegen = tegenover
13 jaar geleden
Je kan ook via WiFi bij alle Shell tankstations gebruik maken van het internet, dus als je zorg dat je er eentje tegenover je woning hebt staan heb je gratis Internet.

Nee op de buitenweg bij alle Shell tank stations, in de stad is het mij niet bekend of het daar ook mogelijk is.

Maar er zijn meer punten waar je via WiFi kan internetten, zag het laatst ergens via Google een hele lijst staan.
Even Googlen !!

Succes