Kan je ergens je opstel laten controleren voor spelfouten?

Toegevoegd na 12 minuten:
Als iemand goed is in Nederlands, zou die het voor me willen nakijken voor eventuele formuleringfouten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

stuur maar op via privé bericht .
we zijn op de wereld om elkaar te helpen nietwaar !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je Outlook hebt kun je hem daar intypen en de spelfouten eruit halen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ook in Word kan dat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het echt alleen om spelfouten gaat, en je opstel is niet langer dan 2500 woorden, dan kun je gewoon hier op goeie-vraag.nl je opstel copieren in een antwoord op een willekeurige vraag. Alle fouten komen dan rechts in het gele venster te staan. Als je klaar bent, selecteer je de tekst en copieer je het terug.

Let op: niet op "geef antwoord!" tab klikken!! :-)
Gewoon één stap terug browsen, of een nieuw link uit je favorieten aanklikken.
Succes!