Wil creatief doen met denneappels. Waar vind ik mooie grote en hoe droog je ze makkelijk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
4.3K

Antwoorden (4)

Onder dennen heb je de meeste kans deze denneappels te vinden. Je droogt ze het best thuis,niet te dicht bij een kachel/verwarming.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je vind ze in bossen .. waar zich veel dennebomen bevinden .. en drogen in de schuur, niet te vochtig want dan kunnen ze rotten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
echt de mooiste en grootste heb ik ooit gevonden in de duinen bij schoorl (noord holland)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan ze ook laten drogen in de oven (lage temperatuur) dit kan handig zijn bij vochtig weer