ik ben een 12 jarige rapper. ik wil workshops aan groep 7 en 8 geven over rap.

hoe kan ik zorgen dat leraren uit me dorp de worshop willen boeken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Met die leraren gaan overleggen en daarbij met goede argumenten komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Begin eerst eens met het in elkaar zetten van wat je wilt gaan doen tijdens de workshop.
Zet goed op papier hoe jouw workshop eruit ziet, hoe lang het duurt, wat de activiteiten zijn, wat je er bij nodig hebt, etc.

Daarmee ga je vervolgens de scholen in je dorp af. Het beste is om van te voren even te bellen om een afspraak te maken, zodat je zeker weet dat men tijd heeft om je verhaal aan te horen.
Kom overtuigend en enthousiast over, 'verkoop' je product, als het ware.

Tenslotte: Ik vind het gaaf dat je de durf hebt om zoiets te willen gaan doen. Maar vergeet niet dat er in groep 8 ook kinderen zitten die dezelfde leeftijd hebben als jij, soms zelfs ouder dan jij. Weet goed wat je wilt en kunt, zodat zo'n workshop ook echt een succes wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Let wel op!

Gezien je leeftijd mag je niet zomaar inkomsten ontvangen uit arbeid!

Het geven van workshops is in dit geval arbeid!

Wanneer wil je dit gaan doen?
Als 12 jarige zit je zelf ook in de schoolbank als groep 7 en 8 op school actief zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En neem als je gaat overleggen veel voorbeelden mee, van wat je wilt leren. Ga ervan uit dat veel leraren. en dan vooral de ouderen, amper weten wat rappen is. Als zij bijvoorbeeld denken dat rappen alleen maar negatieve teksten zijn, zullen ze je niet makkelijk uitnodigen om iets te doen.
anneliez