Je kunt heel eenvoudig je Hyves account aan je Twitter- en Facebook-account koppelen. Je WieWatWaars worden dan doorgeplaatst naar Twitter en je Tweets naar Hyves. Als je Facebook koppelt aan Hyves verschijnen je status-updates als WieWatWaars.

Je kunt je Hyves-account aan Twitter en Facebook koppelen via Mijn Menu > Mijn account > Koppel Content > Twitter/ Facebook. Hier vind je meer informatie over de precieze mogelijkheden van deze koppeling.

Succes!