Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe voeg ik een foto toe aan mijn antwoorden?

Ik zie dat sommigen netjes een foto toevoegen. Hoe doe ik dat en wat zijn de richtlijnen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
908
Antoni
14 jaar geleden
Ik heb de beheerders gevraagd welke extensies de afbeeldingen op www.goeievraag.nl mogen hebben. Dat zijn jpg, gif en bmp. Png-bestanden waren niet mogelijk.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Klik op 'Instellingen'. Klik daarna op 'Choose' (bij 'Afbeelding') en blader dan naar de gewenste foto op je PC. Verder zijn er weinig restricties - GV verkleint de foto automatisch.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Super, dat automatisch verkleinen spaart een hoop tijd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en tijd is geld... van GV wordt je dus rijk....

Andere antwoorden (3)

Onder het gedeelte waar je je antwoord type staat netjes een link 'afbeelding toevoegen'.

Richtlijnen voor afbeeldingen worden niet specifiek genoemd, maar ik neem aan dat daar dezelfde regels voor gelden als voor vragen, antwoorden en reacties.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
* je zoekt een afbeelding uit. Zet dit in een map op je computer (misschien heb je het daar al).
* Vervolgens druk je op afbeelding toevoegen
*daarna bladeren
*daarna zoek je de afbeelding op.
*daarna druk je op openen

De zelfde richtlijnen voor het geven van een antwoord gelden voor de afbeelding. Zie de link hieronder wanneer we iets verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door op de tekst:
+ Afbeelding toevoegen te klikken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding