Ik ben heel erg verliefd op een jongen maar is heel dik maar als ik wat met hem krijg zou ik me schamen bij me vrienden kan iemand mij helpen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je hoeft je nooit te schamen voor het uiterlijk van de mensen die je lief zijn.

zolang je je schaamt, ben je niet echt verliefd denk ik, maar vind je hem gewoon aardig. Waar niks mis mee is. Als je echt verliefd bent, dan ben je TROTS op hem:) Kijk eens hoeVEEL ik van hem heb....:)

Bloed kruipt waar het niet gaan kan... wie weet valt hij de komende jaren af en kijken wie er dan het laatste lacht

Als je jong bent lijkt uiterlijk belangrijker dan het op latere leeftijd blijkt te zijn. Dat maakt de schaamte die je zou voelen nu niet minder echt. Wat zou je gelukkiger maken: dat je bij hem bent en dat je vrienden je misschien uitlachen? Of de huidige situatie? Beslis dit voor jezelf. En :vraag aan je beste vriendin wat ze van die jongen vindt, het kan goed zijn dat zij ook zegt dat het een hardstikke leuke jongen is, en dat je vrienden juist begrijpen wat je in hem ziet.

Waarom zou je je schamen voor iemand die je lief is? Als andere mensen raar tegen hem aankijken is het toch hun probleem? Luister eens naar het liedje Skater-boy van Avril Lavigne, tekst is in bron hieronder te vinden. Dat is over een meisje dat een jongen wel leuk vind, maar ja, hij is zo raar gekleed en zo en haar vrienden lachen hem altijd uit, dus besluit ze toch maar niet met hem te gaan.. Erg mooie tekst vind ik zelf. http://www.mp3lyrics.org/a/avril-lavigne/skater-boy/

biecht het op aan die jongen en vraag of ie je wil helpen. hij weet er vast wel raad mee!

het gaat om de binnenkant, ik zag laatst in een film dat lelijke mensen dat alleen zeggen. nou ja so be it, ik snap wel wat je voelt maar als je idd knetter gek bent op iemand maakt die dikke gesteldheid ook geen moer meer uit. ik heb een ex die vond dat ik te dus was, maar ik ben 80 kilo, ik bedoel ik heb hoogsten dunne polsen, verder gewoon normaal, over smaak valt dus ook niet te twisten. x

Het is een cliché maar waar. Als je vrienden jouw keuzes niet kunnen respecteren dan zijn ze geen echte vrienden. Met wie jij een relatie aangaat bepaal alleen jij! Jij vindt hem leuk en daar gaat het om. Ik voorspel dat als je eenmaal samen bent je vrienden wel bij zullen draaien. Ik vermoed dat je niet heel oud bent, en op die leeftijd is het typisch dat de je als groep heel negatief over iemand spreekt die buiten de groep staat. In dit geval die dikke jongen. Als hij bij jouw hoort en door de groep wordt opgenomen dat zal het wel meevallen met de kritiek. Kort om trek je er niets van aan, jij ziet iets in hem wat zij (nog) niet zien. Kom er ook gewoon vooruit. Hoe stelliger jij bent hoe eerder je vrienden je keuzen zullen accepteren. Succes, hoop dat jullie gelukkig worden.

Wat maakt het jou uit wat je vrienden zeggen? Je bent verliefd! Probeer gewoon een goeie relatie met hem op te bouwen en je echte vrienden zullen er vast niks van zeggen.

Als je jouw hart volgt dan wordt je gelukkig, dus als je echt van hem houdt, en hij van jou, dan zal hij voor je afvallen zo veel dat jij je nooit meer schaamt voor hem... Dat noemen ze liefde...

ik ben zelf te dik vind ik, ben doodsbang voor meisjes als jij.

Dit is niet rot bedoelt, maar ik vind dat je je voor jezelf moet schamen... omdat jij je blijkbaar helemaal laat lijden door de mening van je "vrienden" die absoluut geen echte vrienden zijn als ze niet gewoon blij voor je kunnen zijn! En ben je wel ECHT verliefd? Anders zou je je waarschijnlijk uberhaupt niet schamen. Als je wel echt verlied bent; ga er dan voor en denk niet na over de mening van een ander. Het is JOUW leven, jouw liefde, jouw toekomst. Die vrienden zie je over een jaar misschien niet eens meer.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100