Zit er over te denken om mijn iPad te jailbraiken. Hoe doe ik dat? En wat zijn de voordelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wist niet wat het was. eerste hit op google was erg verhelderend. http://www.iphoneclub.nl/forum/wiki/Jailbreak
itsme
13 jaar geleden
Als je niet weet wat de voordelen zijn, waarom wil je dat dan?

Antwoorden (3)

Dat doe je door te googlen. Ik zal geen exacte pagina linken, mogelijk is dat niet legaal.
De voordelen zijn: je kan dan gekopieerde software er op zetten, zonder te betalen. Of zelfs een ander Operating System. (Dat laatste wordt waarschijnlijk wel erg technisch, indien al ergens aangeboden op internet.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja als je bij google "{jailbreak ippad} intiept
dan kom je een heel eind
sucses
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat doe je, door je Ipad aan iemand te geven die dat kan.
Voordelen:
- goedkope software
- Software erop kunnen zetten die er anders niet op kan

Nadelen:
- Besturingssysteem kan anders worden(volumeknop, word opeens de uitknop)
- Je IPad kan kapot gaan, dus helemaal niet meer werken.
- Het is illegaal!!, dus geen garantie bij de gene die het doet, en geen garantie meer bij Apple.