praten over meisjes.
13 jaar geleden
Xbox en pc games video kijken ligt natuurlijk wel aan de leeftijd maar je hebt het over een slaapfeest dus niet ouder dan 14.
ronron1212
13 jaar geleden
Extra laat opblijven, enge films kijken, (bord)spelletjes spelen (gamen) etc. etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles behalve slapen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel alchoholische drank naar binnen werken onder andere
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
praten over meisjes, zoals eerder gezegd xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voornamelijk gamen en een beetje pizza bakken enzo en vooral bier drinken of course wat trouwens ook leuk is om te doen is een paar meiden meenemen dan heb je nog wat te doen als er alleen maar over praten :)