Is het mogelijk klaar te komen waneer je zelf anaal bevredigd word?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja, dat kan (niet anders). 'Bevredigd worden' en 'klaarkomen' is volgens mij toch echt hetzelfde. Of je vraag klopt niet óf je begrijpt iets niet. (Of ík begrijp iets niet).

Of je nou man of vrouw bent, dat lijkt mij niet uit te maken. Als je van achter genomen wordt, kan je jezelf bevredigen, of laten bevredigen aan de voorkant.

Ha, die Gast24330; Ja, de mens kan immers ook van mooie (geile) dromen klaarkomen, dus waarom niet van anale stimulatie?

volgens mij niet,want dat gaatje is ergens anders voor bedoelt

Dat ligt eraan of je man of vrouw bent. mannen kunnen klaarkomen bij anale seks doordat de prostaat wordt gestimuleerd. Vrouwen hebben geen prostaat, die kan dus ook niet worden gestimuleerd. Dat neemt niet weg dat anale seks ook voor vrouwen heel plezierig kan zijn, het rectum is erg gevoelig. Omdat klaarkomen bij veel vrouwen een sterke emotionele component heeft, zou het me zelfs niets verbazen als sommige vrouwen toch klaarkomen van puur anale seks. Maar het is niet gebruikelijk.

Hangt vooral af van de vaardigheid van de actieve partij.

het is zeer zeker mogelijk om klaar te komen doormiddel van anale stimulatie. het is namelijk niet bekent bij veel mensen dat de rond de rectum dan wel poepgat, bezaait is met vele zenuwuiteinden. die ook doormiddel van sexuele stimulatie een extra lekker gevoel geven bij anale sex. ik heb zelf vriendinnen gehad, die bij orale sex (beffen) doormiddel van anale stimulatie (een vinger met glijmiddel in hun kont) juist wel klaar konden komen, door dat het een extra stimulans was, waardoor het dan wel lukte. LET OP NIET ELKE VROUW (MAN) HOUDT VAN ANALE SEX DAN WEL ANAAL NEUKEN OF EEN VINGER ERIN OF MET SPEELTJES, ALS JE ANALE SEX MET IEMAND HEBT MOET DIT MET GROOTE VOORZICHTIGHEID GEDAAN WORDEN OM UITSCHEUREN EN DAN HUILENDE BEDPARTNERS TE VOORKOMEN. EEN TIP VOOR ANALE SEX IS, DAT ALS JE EEN MAN DAN WEL VROUW ANAAL WIL PENETREREN, GLIJMIDDEL GEBRUIKT EN DAT ALS JE BEGINT EERST HET PLOEP MOMENT AFWACHT, PLOEPMOMENT WIL NIET ZEGGEN DAT JE PLOEP HOORT, MAAR DAT IS,DAT DE KRINGSPIER ONTSPANT ALS JE HIER DOORMIDDEL VAN DE EIKEL DAN WEL VINGER DRUK OP UIT OEFENT. ALS JE HET EENS WIL PROBEREN VEEL SUCCES NEEM BOVENSTAANDE TIP IN ACHT .

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100