Ik weet niet wat ik er mee aan moet en ik zou er meer over willen weten

Ik probeer het wel even uit te leggen, want ik kan er geen naam voor bedenken.

Het is alsof ik met mijn gedachten of gevoel ergens in de buurt van mijn buik 'naar binnen ga' en dat het dan in mijzelf zit en dan is het een soort van spanning wat ik voel. Het prikkelt heel licht, alsof je opgewonden bent. En ik kan het er ook weer uit halen. Alles lijkt alsof ik het met mijn "geest" doe?

Er zijn al mensen geweest die zeiden dat het uittreden kon zijn, maar ik zelf denk dat niet. Ik denk ook eigenlijk niet dat het iets "paranormaals" is, maar je weet maar nooit. Ik zou nu graag willen weten of het een naam heeft, of dat er meer mensen zijn die het hebben zodat ik er meer informatie over te weten kan komen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K
itsme
13 jaar geleden
onderbuikgevoel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@itsme: LOL.
Ik zou trouwens een alu-hoedje aanschaffen, werkt goed tegen deze gevoelens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen alu broekje?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klinkt mij bekend maar dat zal wel niet bedoeld worden :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of jullie aluminium bedoelen, maar dan vind ik het niet echt het antwoord wat ik zoek .___. Ik ben hier wel serieus over want niemand schijnt te weten wat ik bedoel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
OK, ik snap nu wat jullie bedoelen. Nee ik was niet van plan dat te gaan dragen

Antwoorden (1)

Jij kunt gewoon heel goed bij je gevoel komen. Dat doe je door het te visualiseren dat je je buik binnen gaat.

Dat is heel mooi, want veel mensen lukt dat niet.

Nu nog goed luisteren naar dat gevoel.