Mag een 2e jaars stagaire alleen ronden lopen op een recreatiepark als 18 jarige?

Hij is 18 jaar en is net in het 2e jaar bezig, hij moet nu alles alleen controleren en alleen brand en sluitrondes lopen!

Wat moet hij nu doen?
Hij vind dit eng en dit mag toch niet????

Toegevoegd na 3 minuten:
Als beveiliging.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

volgens mij mag dat niet hoor. hij is nog hardstikke jong.
veel te veel verantwoording voor iemand van 18.
moet hij gewoon aangeven hoor!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als zijn baas hem toevertrouwd om dit te doen dan mag dat ja.

Als hij zich er niet prettig bij voelt moet hij iemand vragen om mee te lopen, je kunt het gooien op gezelligheid of extra controle.

Dit hoort gewoon bij de werkzaamheden van een beveiliger. Het is niet raar dat hij dit dan moet doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je mag als stagaire niet alleen brand en sluitrondes lopen bij de beveiliging. Er moet altijd een ervaren medewerker bij zijn in dit geval. Er is teveel verantwoordelijkheid omdat een b en s ronde niet alleen maar even snel een rondje lopen is daar komt meer bij kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem contact op met de stagebegeleider en stel daar deze vraag er zullen regels voor zijn en de opleiding weet die exact.