Iemand nog een advies waar je redelijk goedkoop foto's kunt laten afdrukken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Daar zijn vele websites voor op het internet, dus even googlen en je weet het. Daarnaast kan dat ook bij de Hema bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op www.foto.com! Heel goedkoop en wordt gewoon thuisbezorgd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Blokker,goede kwaliteit foto`s en snel klaar...5 werkdagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee hoor bij kruidvat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe altijd gewoon Hema, 19 cent per foto, 8ct als je er 120+ tegelijk afdrukt.
Vergeleken met dure fotowinkels als bijvoorbeeld Klein maakt Hema mooie kwaliteit en dat voor een lage prijs. Als de foto niet mooi is of mislukt krijg je ook nog je geld terug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan de goedkope foto's bij de Hema of Aldi laten afdrukken.

Kijk dan naar de website: www.hema.nl of www.aldi.nl

Groeten,
Tom