ik ben een jonge van 29 jaar en ik ken een vrouw ze is 32 jaar miss wil ik wel een relatie met haar is dat wel gezond of niet

relatie met een bi vrouw

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik snap het niet wat zou er raar aan zijn en of het werkt of niet dat ligt vooral aan jou natuurlijk er hoeven maar 2 mensen achter deze relatie te staan....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke begrijp ik dat aan mijn licht maar dit is mijn goede vrindin en we zijn goede vrienden van elkaar en dat voor mijn even wenen is dat ze bi is dat ze op jonge en meiden valt en ik acchpteer ik ook dat ze zo is zij weet dat ik hetro ben ik moet ge woon aan wenne hoe ik mee om moet gaan klingt dit raar of vind u van niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en dit is eerste eer dat ik met zoon oersoon om ga
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor gast, het is helemaal niet de eerste keer dat je met 'zo'n persoon' omgaat. Er zijn heel veel 'zulke personen', zoveel dat je ongetwijfeld al vaak contact met 'zo'n persoon' hebt gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil zij wel een relatie met jou?

Antwoorden (18)

Als het van alle kanten klinkt zie ik niet in waarom het niet gezond zou zijn.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daarom vraag ik het ook
Waarom zou dat niet gezond zijn, ze is maar 3 jaar ouder, das toch niks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je geen probleem hebt, haar af en toe te delen, is het geen bezwaar. Aan het leeftijdsverschil zal het niet liggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eens bij jezelf na waarom het niet gezond zou zijn. Omdat ze bi is? Omdat ze "maar" 3 jaar ouder is? Als je echt verliefd bent maken dat soort zaken niks uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er nu 30 jaar tussen zou zitten, dan kan je de vraag eens gaan stellen, en dan nog ... als het goed voelt?

Je weet hoe je jezelf erbij voelt, de leeftijd hoeft eigenlijk nooit een grens te zijn, en zeker 3 jaar niet.

Mijn vrouw en ik schelen 6 jaar, waarvan ik de oudere ben dan, mijn buren schelen drie jaar, waarvan Buurvrouw de oudste is.

Gaat allemaal geweldig, inclusief ratten van kinderen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je geeft geen redenen aan waarom dit niet gezond zou zijn.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet niet of dat gezond is daarom is het ook zo deze vraag stel
Annswers
13 jaar geleden
Waar twijfel je aan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Per saldo likt het me een klets verhaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sory maar wat slaat dat op per daldo likt het wel een klets verhaal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dus per saldo betekent proost oke
Als je wil weten of het gezond is, ga dan samen langs de dokter en laat een soa-test doen. Verder natuurlijk gewoon veilig vrijen.

En als je er nu aan twijfelt of het wel gezond is om een relatie met haar te beginnen, vraag ik me af of het wel wat wordt want het getuigt niet erg van tact om te denken dat de vrouw waar je wat mee wil, iets ongezonds zou hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat slaat dat op soa test doen ben je ziek of zo jonge jonge
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij vraagt of het ongezond is. Als je vriendin of jij een soa heeft, is een relatie ongezond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
laat maar wat je antwoord op geeft slaat nergens op miss moet u zelf naar de dokter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lees je vraag nog eens goed door. Ik geef er precies antwoord op. Ben je dronken of stoned of spreek je slecht Nederlands?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jij moet goed lezen gaat over hetrojongen met relatie met een bi vrouw
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij moet goed formuleren, je bent 29 en dus geen jongen meer, en dat ze bi is, doet er niks toe en heeft niks met gezondheid te maken. En nu braaf gaan slapen met je handjes boven de dekens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
staat onder mijn vraag relatie met een bi vrouw
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb ik gedaan volgens mijn wilt u een neuw bril aan schafen of naar een oogarts sory klingt beet je boos maar is niet zo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 voor stippel, en 22297, probeer eens wat vaker de Hoofdletter te gebruiken, en een komma of punt.
Af en toe je zinnen nagaan voor je iets post kan ook geen kwaad, dan kom je niet zo debiel over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waha, helemaal goed! +1 En gast, je hoeft niet zo aangebrand te reageren. Het is natuurlijk een antwoord met een knipoog, maar het is wél waar dat het sowieso verstandig is (voor iederéén, niet speciaal voor biseksuelen!) om beiden een SOA-test te doen als je een relatie aangaat. In ieder geval vóórdat je de condooms de deur uit doet.
Wat staat je in de weg als die mogelijk bestaat , en zij jou wel ziet zitten ! Dan mag het jou uiteraard ook niets uitmaken dat nog een vriendin begeert . Als jij je hier goed bij voelt DOEN !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat is gewoon gezond! En geniet van de liefde, een vrouw van 32 heeft tenminste de nodige levenservaring om een leuk gesprek mee te hebben.
Have fun!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je nu al twijfeld aan haar denk ik dat je beter goed bevriend kunt blijven ,want als het echte liefde was twijfelde je nu niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij wil biseksueel alleen maar zeggen dat je op beide geslachten valt, maar ook een bi wordt niet op alle personen verliefd (een hetero toch ook niet?). Als je een relatie aangaat met een heterovrouw, is er ook een kans dat die op een andere man verliefd wordt. Met een bi-vrouw komen daar alleen nog vrouwen bij. Als je een relatie wilt, en je staat er zelf achter, zou ik kijken of zij dat ook wil. Daar is volgens mij niets ongezonds aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo gezond?
Je wilt toch een relatie met een vrouw, niet met een ziekte..!

Toegevoegd na 11 minuten:
p.s. als je bedoeld of je het kan maken dan zeg ik ja! daar is niks mis mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ze bi is, betekent niet dat ze altijd een relatie met een man én met een vrouw zal willen. Net zoals de meeste hetero's genoeg hebben aan één partner, hebben de meeste biseksuelen genoeg aan één partner. Ja, als jullie een relatie krijgen, zal ze wel eens naar aantrekkelijke vrouwen en mannen kijken. Als ze hetero was, zou ze ook wel eens naar aantrekkelijke mannen kijken. De bedreiging is net zo groot (klein dus).

Als je er een beetje relaxt mee omgaat, kan het zelfs heel leuk zijn. Ooit samen met je vriendin op een terrasje zitten kijken naar de mooie vrouwen die langsflaneren? Ik kan het aanraden. ;)

Dat die drie jaar leeftijdsverschil al helemaal geen issue is, kun je zelf ook bedenken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon 3 jaar wachten, dan ben jij zelf ook 32. Zelf ook bi worden, dan is daar ook niks meer aan de hand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan best hoor. Als zij dat ook wil dan is het toch goed.
Maar....wat als ze behoefte krijgt aan een vrouw?
Die liefde met een vrouw kan jij haar niet bieden, weet dat wel. Praat open en eerlijk met haar over dat soort dingen.
Wat te doen als dat aan de orde is.
Heel veel sterkte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bi of niet dat maakt niks uit zolang je maar niet al te jaloers bent aan gelegd.
Tegenwoordig komt het steeds meer voor hoor dat de vrouwtjes een jongere vriend of man hebben.
Nog even en alle vrouwtjes willen alleen nog maar een lekkere jonge kerel hihi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja waarom niet, drie jaar is niks. Is je eigen leeftijd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, je bent gewoon een gezonde vrouw die op andere vrouwen valt.
En ach, niks is mooier dan liefde, dus geniet er maar mooi van is mijn mening