kun je ook fotos van je computer overzetten naar je mobieletelefoon?

Toegevoegd na 13 minuten:
heb van alles geprobeerd,maar krijg het niet voormekaar.
iemand een simpele uitleg?
de telefoon is een lg 990.
ik snap niet veel van computers..... sorry

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
13.9K

Het beste antwoord

Als je e mail op je telefoon kan ontvangen kan je de foto's ook mailen. Gewoon naar je eigen email versturen en op je telefoon downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja dat kan.

Afhankelijk van je mobiel via bluetooth, USB danwel het geheugenkaartje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan zoals Jelle al zij. (uitgebreid)

Wanneer je telefoon voorzien is van een van de volgende eigenschapen is het mogelijk.

Bluetooth: je kan ontvangers voor je computer kopen. Dan kan je foto`s van en naar je computer verplaatsen.

Wanneer je telefoon van USB aansluiting is voorzien is het helemaal makkelijk. Bijgeleverde kabeltje in je telefoon en de andere kant in de computer en de rest wijst zich vanzelf.

Als je telefoon een MICRO-SD kaartje bevat, kan je deze er uithalen en (als je die hebt) in een SD-adaptor stoppen. Nu kan je deze SD kaart uitlezen in je komputter. Mits je computer een SD kaart lezer heeft (sommige printers hebben er ook een het is een omweg maar het gaat, of anders via een fotocamera die met SD overweg kan en je daar wel USB kabeltje voor heb.