Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zie regelmatig bij een antwoord binnen een minuut direct een plus duimpje staan. Hoe kan dat zo snel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
596

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat kan want dat heb ik bij jou ook wel eens gedaan.
Als jij een antwoord gegeven hebt,en ik kijk toevallig net naar die vraag.
En als het antwoord mij aan staat,geef ik een plus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En Eef,als het antwoord je niet aanstaat, maar toch goed is?

Andere antwoorden (5)

Er zijn mensen,die snel alle nieuwe vragen en antwoorden bekijken en daar op reageren,door te plussen(of te minnen)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn mensen die 1 minuut nadat de vraag online staat al een antwoord hebben gegeven. Wanneer andere gebruikers ook een antwoord willen geven, zien ze het antwoord van hun voorganger en geven die een plusje. Zo kunnen er binnen een minuut een boel plusjes gegeven worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik een vraag stel en er komt een goed antwoord op, wat ik kan zien, dan kan ik direct plussen.
Ook heb ik bemerkt dat ik nauwelijks een vraag beantwoord heb en dan al een plus te pakken heb,
naast dat dat voor mij een flinke bemoediging is, kan het zijn dat ik de vraagsteller misschien verder geholpen heb met mijn antwoord.
Dat bleek achteraf dan ook vaak het geval te zijn, waardoor ik het lef heb dit te noemen, anders zou het wel heel verwaand zijn.
Het gaat de meeste GVers er echt om een ander verder te helpen, dat dit gewaardeerd wordt is en dat men dat laat merken geeft moed je verder in te spannen.
Als je een slecht/onjuist/ongevoelig antwoord geeft. loop je ook tegen een hoop minnen aan, daar kan je dan weer van leren.
Persoonlijk vind ik het fijn ook een korte reactie te krijgen, zowel bij een plus als bij een min. Het helpt mij om beter te formuleren, anders te beschrijven of juist niet als het een plus betreft.
Ook is het voor beantwoorders erg goed te weten waarom hun antwoord als beste gezien wordt.
Als je in je doelstelling, de vraagsteller echt te willen helpen en eventuele aannames correct zijn , is het zeer bemoedigend om dat te weten. Oprechte kritiek of waardering die omschreven is, is voor velen veel belangrijker dan de puntjes alleen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een plusje geven duurt ongeveer 5 seconden dus dat kan kloppen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De mensen die antwoord geven zijn net zo snel als de mensen die een duimpje geven.
Alleen kost een duimpje heel weinig tijd.
Binnen 5 seconden heb je op het duimpje geklikt en staat die genoteerd bij die persoon.
En gewoon je pagina vaak verversen en kijken wat voor antwoorden er zijn gegeven op een vraag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding