Hoe kan je het beste met het openbaar vervoer op de zaterdag naar Zwarte cross reizen?

Toegevoegd na 18 minuten:
Ik bedoel van station Lichtenvoorde naar het festivalterrein.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waar vandaan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Twente
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets gedetailleerder s.v.p. Met datum en tijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat wel regenen en ik weet niet of de tent wel op tijd klaar is!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is geen juist antwoord op mijn vraag!

Antwoorden (2)

Pak de trein of de bus naar Lichtenvoorde-Groenlo.
Het staat al kilometers van te voren aan gegeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met Syntus reis je eerst naar Zutphen en dan stap je over op de stoptrein naar Lichtenvoorde-Groenlo. Op http://www.9292ov.nl/ kan je precies invullen van welk adres je komt en waar je naartoe wilt. Dat is de beste methode!

Toegevoegd na 9 minuten:
Even opgezocht op http://www.zwartecross.nl/vervoer/:
Kom met de trein naar station Lichtenvoorde-Groenlo. Syntus & TripTicket hebben een speciale aanbieding, zodat je voor 10 euro per persoon met het openbaar vervoer (inclusief pendel) kunt reizen naar het Zwarte Cross Festival. Voor het speciale aanbod van Syntus & TripTicket vul je op http://www.zwartecross.nl/vervoer/ je gegevens in.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je al in twente woont,hoef je niet eerst naar Zutphen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en hoe kan ik het beste naar het festivalterrein reizen
Amadea
13 jaar geleden
Even opgezocht op http://www.zwartecross.nl/vervoer/:
Kom met de trein naar station Lichtenvoorde-Groenlo. Syntus & TripTicket hebben een speciale aanbieding, zodat je voor 10 euro per persoon met het openbaar vervoer (inclusief pendel) kunt reizen naar het Zwarte Cross Festival. Voor het speciale aanbod van Syntus & TripTicket vul je op http://www.zwartecross.nl/vervoer/ je gegevens in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toets op Google : in en je kijgt diverse links.
Amadea
13 jaar geleden
@Moolkeesje: Toen ik zelf in Twente woonde en naar familie in de Achterhoek reiste moest ik wel altijd over Zutphen. Is er nu dan een andere verbinding?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt er aan,waar in Twente. Zutphen is eigenlijk al geen achterhoek meer,maar Graafschap. Het lijkt me als je in Twente woont en naar Lichtenoorde gaat,dat over Zutphen een omweg is. Maar ik kan het best mis hebben hoor.